Семінар-практикум для бухгалтерів у сфері ЖКГ

10 Окт

Враховуючи те, що останнім часом з’явилось багато проектів у сфері виробництва теплової енергії з біомаси, ми подумали що даний семінар-практикум може представляти інтерес і для учасників ринку біопалива. Для тих, хто реалізовує проекти твердопаливних котелень.

Назва семінару: ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ, ОПОДАТКУВАННЯ ТА СКЛАДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2013Р. ПІДПРИЄМСТВАМИ ЖКГ

Дата: 16 жовтня 2013 року

Місце проведення: м. КИЇВ, вул. Жилянська146Початок:10:00

Лектор  семінаруПАНТЕЛІЙЧУК ЛАРИСА БОРИСІВНА сертифікований аудитор, сертифікований бухгалтер — практик (САР), доцент ДВНЗ КУУП, член Методологічної  ради з бухгалтерському обліку при Міністерстві фінансів України, автор цілого ряду публікацій в фахових виданнях, навики ведення практикумів по бухбліку, оподаткуванню  з 1997р.

Питання, які будуть розглянуті:

І. ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ   БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЖКГ.

  • Метод рекомендації від Мінфіну щодо облікової політики підприємств. Застосування підприємствами ЖКГ на практиці Наказу Мінфіну № 1213.
  • Облік податкових різниць.
  • Відображення в обліку та при оподаткуванні субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах.

ІІ. АНАЛІЗ СУТТЄВИХ ЗМІН ДО ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ. ВПЛИВ ЗМІН НА ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЖКГ!

  • Визначення оподатковуваних доходів від надання житлово-комунальних послуг.
  • Первинні документи. Чи встановлено строк зберігання документів, які необхідно надавати  податковим органам при проведенні перевірки? Чи мають право податківці вимагати пояснень від бухгалтера? Як захищати себе при відсутності первинних документів? Порядок зберігання документів з 01.01.2013р. по новому.
  • Визначення оподатковуваних витрат від надання житлово-комунальних послуг на підставі первинних документів.
  • Оподаткування операцій з основними засобами та об’єкти амортизаційних відрахувань. Особливості формування  витрат на ремонти та поліпшення основних засобів та відображення їх в Декларації на прибуток. Механізм визначення доходу та нарахування амортизації по ОЗ, отриманих безкоштовно, переданих по рішенню органів місцевого самоврядування, придбаних за рахунок капітальних трансфертів, внесених до статутного фонду..
  • Списання безнадійної заборгованості – умови для включення до витрат при оподаткуванні.
  • Витрати на оплату праці та ЄСВ в обліку та при оподаткуванні. Останні роз’яснення  ПФУ, суттєві зміни.
  • Авансові платежі з податку на прибуток, авансові платежі податку на прибуток при виплаті держдивідендів. Чи є залік? Остання зміни ПКУ
  • Підводні камені застосування ст. 39 щодо методів визначення та порядку застосування звичайної ціни.

ІІІ.ОСОБЛИВОСТІ  ОБЛІКУ ПОДАТКУ НА  ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

  • Правила «касового методу» і особливості алгоритму формування податкового кредиту підприємствами ЖКГ. Дата визначення податкових зобов’язань та податкового кредиту. Відображення у звітному періоді податкових накладних , виписаних у попередніх періодах, строк позовної давності для податкових накладних!!!. Узагальнюючі роз’яснення від ДПСУ.
  • Розподіл «вхідного» ПДВ  та перерахунок податкового кредиту (ПК) при здійсненні оподатковуваних та неоподатковуваних операцій, особливості  оподаткування виробничої дотації з бюджетів. Огляд помилок при обліку ПДВ  підприємствами ЖКГ.
  • ПН при умовному продажі: дата складання і база оподаткування, порядок застосування ст.198.5

IV.ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ПОДАТКУ НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

V. НОВИЙ ЗАКОН ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ № 5067: квоти на  працевлаштування  незахищених  громадян;  як правильно їх розрахувати; штраф за необґрунтовану відмову у працевлаштуванні та інші важливі моменти застосування Закону 5067 .

VI. Відповіді на запитання учасників практикуму та індивідуальні консультації.

Вартість участі у семінарі:  890,00 грн без ПДВ— за одного учасника.
Для  другого та третього учасника знижки  – 5% и 7% відповідно.

У вартість участі в семінарі  входять: консультації  та  участь у   семинарі,  матерiали учасникiв, обід, кава.

Кожний учасник  семінару  отримає бухгалтерський комплект документів.

Отримати більш докладну інформацію та заказати рахунок-фактуру  можна за телефоном: (044) 360-23-34,  525-19-36, 098-54050-61. Контактна особаІрина Вовкович